يه ماجرايه ديگه



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


كلبه ارامش .عاشقانه ها

كلبه ارامش

 سلام دوستايه من امروز 29 خرداد تولدمه ولي فك كنم عوضه اينكه بهترين روزم باشه بدترين روز زندگيمه امروز صب اومدم نت و ياهو كه با عشقم بحرفم ولي عوضه اينكه اون فكرايي كه از شب  ميگذروندم يه دعوايه جانانه بود خودشم ان نبود كه باهاش بحرفم نميدونم چي كار كردم كه دارم اينجوري تاوان پس ميدم  عاشق هر كي شدم يه جوري تنهام گذاشته رفته يا اينكه  با حرفه يكي ديگه عوض شده امروز صب كه پي ام هايه فرهادو ديدم اصلا انتظارشو نداشتم  الانم فك ميكنم كه تو خوابمو همه ي اون چيزايي كه ديدم يه روياست اخه چي كار كنم بدون اون نميتونم من واقعا اونو دوس دارمو دوري از اون واسم عينه يه عذابه واقعا نميتونننننننننننم اخه چجوري بهش بگم دوسش دارم عاشقشم چي كار كنم يه باره ديگه همه چي رو از اول شروع كنيم من تاحالا با هر جور ادمي حرفيدم تو دنيايه مجازي ولي حسي كه به فرهاد  دارم به هيچكي غيره اون نداشتم فرهاد با تمومه پسرايي كه تاحالا ميشناختم زمين تا اسمون فرق ميكنه فك كنم يه فرشته اس

اگه يه بارم باهاش دوس شم كه هيچ اگه نباشم محاله فراموشش كنم بازم ميگم خيلي دوسش دارم .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,ساعت13:9توسط mina | |